Гурток "Віконечко в природу"

 Мета гуртка:  знайомство дітей з природничими об’єктами та змінами у природничому довкіллі; формувати у вихованців еколого-доцільну поведінку в навколишньому природничому середовищі; формувати вміння та навички раціонального природокористування; розуміти взаємозв'язки у природі, поширення та збагачення знань про природу та людину, як невід’ємну частку довкілля.

Гурткова робота відбувається шляхом проведення гурткових занять на екологічній стежині. 

 

Екологічна стежина «Віконечко в природу» розташована  на території закладу являє і собою унікальну форму поєднання цільової прогулянки, заняття у природничому довкіллі. Виконує пізнавальну, розвиваючу, естетичну й оздоровчу функції. Це своєрідна лабораторія в природних умовах. Вона доступна в різні пори року.

 

 

Зупинки та їх назви:  «Красуня берізка», «Тополина алея», «Кульбабова галявина», «Зелені довгожителі», «Ми на грядочки підем», «Фруктові дерева», «Дивовижне царство комах», «Плакуча верба», «Квіткова»,  «Бузкова»,  «Птахи- наші друзі», «Дерева і кущі – легені планети».

Екскурсійні об'єкти на маршруті:

Дерева та кущі, що притаманні даній місцевості: тополя, верба, горобина, липа, каштан, береза, клен, клен гостролистий, бузок, шипшина, жасмин.

 

Лісові дерева: ялинка, туя, піхта. Мурашник, птахи за сезонністю. Обладнані для птахів шпаківні, годівнички. Плодові дерева: яблуні, вишня. Плодові кущі: чорна смородина. Луки, город, квітники оновлюються щорічно, окрім багаторічних рослин.

Основні методи, що застосовуються при організації роботи з дошкільниками на екологічній стежині:

-         експеримент;

-         спостереження;

-         безпосередній контакт з природою;

-         праця в природі;

-         дослідницько — пошукова робота;

-         поетапна фіксація результатів;

-         дидактичні ігри;

-         демонстрування картин, ілюстрацій, фотографій;

-         бесіди;

-         словесно — логічні завдання проблемні завдання, запитання, ситуації.