Конструктор LEGO КРАЩИЙ ДРУГ,
він діток розвиває!
ЛЕГО – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, яка широко використовує тривимірні моделі реального світу в предметно-ігровому середовищі в процесі навчання та розвитку дитини дошкільного віку. Головна ідея навчання конструкторами ЛЕГО полягає у навчанні через дію, тобто здобуті знання у процесі конструювання та дослідження моделей. Складаючи елементи конструктора ЛЕГО, дитина постійно думає над наступним кроком, розвиваючи при цьому всі можливі комбінації. Ця діяльність не лише захоплює, а й приносить користь.
Гурток працює за парціальною програмою "Безмежний світ гри з LEGO" О.Ю. Рома, В.Ю. Близнюк, О.П. Борук.
• формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей);
• формувати елементарні знання з основ математики, фізики, механіки;
• навчати дошкільників основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO;
• формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети; доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат;
• розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, правильну поставу;
• створювати умови для активного розвитку всіх психічних процесів, зокрема конструктивного мислення; репродуктивної та творчої уяви; образної, рухової та словесно-логічної пам’яті;
• збагачувати активний словник дошкільників та формувати навички зв’язного мовлення, вербального та невербального спілкування;
• формувати морально-етичні цінності;
• виховувати такі базові якості особистості, як самостійність, цілеспрямованість, наполегливість, креативність.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com