Гурток "Віконечко в природу"
Мета гуртка: знайомство дітей з природничими об’єктами та змінами у природничому довкіллі; формувати у вихованців еколого-доцільну поведінку в навколишньому природничому середовищі; формувати вміння та навички раціонального природокористування; розуміти взаємозв'язки у природі, поширення та збагачення знань про природу та людину, як невід’ємну частку довкілля.
Гурткова робота відбувається шляхом проведення гурткових занять на екологічній стежині.
Екологічна стежина «Віконечко в природу» розташована на території закладу являє і собою унікальну форму поєднання цільової прогулянки, заняття у природничому довкіллі. Виконує пізнавальну, розвиваючу, естетичну й оздоровчу функції. Це своєрідна лабораторія в природних умовах. Вона доступна в різні пори року.
Зупинки та їх назви: «Красуня берізка», «Тополина алея», «Кульбабова галявина», «Зелені довгожителі», «Ми на грядочки підем», «Фруктові дерева», «Дивовижне царство комах», «Плакуча верба», «Квіткова», «Бузкова», «Птахи- наші друзі», «Дерева і кущі – легені планети».
Екскурсійні об'єкти на маршруті:
Дерева та кущі, що притаманні даній місцевості: тополя, верба, горобина, липа, каштан, береза, клен, клен гостролистий, бузок, шипшина, жасмин.
Лісові дерева: ялинка, туя, піхта. Мурашник, птахи за сезонністю. Обладнані для птахів шпаківні, годівнички. Плодові дерева: яблуні, вишня. Плодові кущі: чорна смородина. Луки, город, квітники оновлюються щорічно, окрім багаторічних рослин.
Основні методи, що застосовуються при організації роботи з дошкільниками на екологічній стежині:
- експеримент;
- спостереження;
- безпосередній контакт з природою;
- праця в природі;
- дослідницько — пошукова робота;
- поетапна фіксація результатів;
- дидактичні ігри;
- демонстрування картин, ілюстрацій, фотографій;
- бесіди;
-
словесно — логічні завдання
проблемні завдання, запитання, ситуації.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com